Teknisk operationel indkøber

Bliv vores centrale bindeled

Vil du præge indkøbet af morgendagens hydrauliske løsninger? Og blive et vigtigt bindeled mellem vores sælgere, teknikere og udenlandske leverandører?

JO Hydraulics vokser, og du kan vokse med. Her får du ikke bare indflydelse på din egen hverdag – men også på vores videre udvikling.

”Der sker rigtig meget hos os lige nu. Og du bliver vores ekspert på det teknisk operationelle indkøb, så du er virkelig med til at forme den retning, vi skal gå,” fortæller Sidsel Algren Svendsen, CEO.

JO Hydraulics – vi holder vores kunder i hånden

Hos JO Hydraulics leverer vi hydrauliske produkter af højeste kvalitet til især danske maskinbyggere, lastvognsbranchen, landbruget og vindmølleindustrien. Komponenterne importerer vi fra vores velrenommerede producenter i Italien og Spanien.

De seneste år er vi vokset hurtigt fra en lille iværksætter til en større virksomhed med 25 kolleger. Derfor har vi nu brug for at sætte mere struktur på vores indkøb og lager. Og det er her, du kommer ind i billedet.

Vær med til at forme et velsmurt indkøbssetup

Fra vores kontor i Skanderborg bliver du en del af vores indkøbsteam sammen med vores teamleder, Marie, der især sidder med det administrative indkøb, og vores elev, Rasmus. 
Mød os her.

Du er med til at sætte retningen for og præge vores teknisk operationelle indkøb af især hydrauliske og centralsmøringskomponenter. Og du bliver et helt centralt bindeled mellem vores leverandører og vores egne sælgere og teknikere.

”Vores målsætning for 2023 og 2024 er bl.a. at implementere 2 nye tekniske produkter og øge lageromsætningshastigheden. Hvis du vil hjælpe os med det, så er vi rigtig godt på vej,” uddyber Sidsel.

Det betyder, at du bl.a.:

  • søger nye leverandører og produkter, så hullerne i produktprogrammet løbende fyldes ud, og vi ensretter produktporteføljen
  • implementerer og følger op på nye produkter i samarbejde med salg og deltager i leverandør- og kundebesøg
  • overvåger og definerer, hvordan vi disponerer lageret løbende
  • forbedrer lagerdisponeringen, så vi kan øge lageromsætningshastigheden
  • varetager driftsopgaver som fx at bestille varer og fragt, sende ordrebekræftelser, orientere om forsinkelser, forhandle priser m.m.
  • dækker ind for Marie ved ferie og andet fravær.

En udvidet familie, hvor vi passer godt på hinanden

Du bliver en del af en familieejet virksomhed, hvor vi tager os af hinanden som kolleger og som mennesker. Vi er stolte af at være en blandet flok af unge og gamle, der har haft både den lige og den snoede vej ind på arbejdsmarkedet. Det, vi har tilfælles, er, at vi alle ønsker at give vores kunder verdens bedste service.

”Vi er engagerede i og gode til at spørge ind til hinanden. Og så har vi løbende forskellige, hyggelige arrangementer, du kan deltage i sammen med dine kolleger,” fortsætter Marie.

Når du starter, kommer du på et 3-måneders onboarding-forløb, hvor du bliver fortrolig med vores produkter.

 

Du har erfaring med teknisk operationelt indkøb

Du trives i en rolle, hvor du er i kontakt med mange forskellige mennesker i løbet af dagen – både ansigt til ansigt og over telefon, mail og på Teams-møder. Samtidig har du lyst til at præge den retning, vi skal gå, og løbende komme med dit input til forbedringer.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har erfaring med teknisk og operationelt indkøb
  • har teknisk kendskab og forståelse
  • gerne har erfaring med disponering og lagerstyring.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Lasse Leisner på 72 45 96 13.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest 2. oktober 2023 via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex: Ansøg job